søndag 28. mars 2010

Tikk-takk-tikk-takk...

Hei igjen:)
Huff så lenge siden jeg har blogget nå! Tiden går altfor fort og er altfor dyrbar til å bruke på PC'n. Men, her kommer en liten oppdatering.

Siden sist blogginnlegg har det skjedd MASSE. Her er de tre største:
- Meg og Vero reiste til Trishuli, ei landsbygd ca. 3t nord for KTM. Vi var der i 2 uker og jobbet på en barneskole var med i ungdomsarbeidet.
- Min kjære søster og min kjære svoger kom på overraskelsesbesøk til Nepal (ja, du leste riktig, og nei, jeg døde ikke av hjerteinfarkt selv om det ikke var langt ifra..)
- Meg og Vero reiste til Biratnagar, som ligger i Terai-området i Øst-Nepal, for tre intensive dager der vi møtte flere NBCBS-grupper (kind of "skolelags-grupper") og var på leder-konferanser i regi av NBCBS.

Men - nå begynner det å nærme seg hjemreise. Idag er det bare 9 dager igjen! Det er mye som skal gjøres - siste minner skal skapes, praktiske pakketing må komme i orden, farveller må bli sagt og noen tårer må nok få sitt utløp. Gleder meg kjempemasse til å komme hjem igjen og treffe alle mine kjære i Norge, men samtidig blir det fryktelig vondt å reise fra Nepal.
Her kommer noen bilder fra de siste månedene:



Guds fred og velsignelse.
Hilsen Camilla - the nepalese...

1 kommentar:

  1. Hey Bloggen te Camilla.

    Ser ut som du he fått mange misunnelsesverdige opplevelsa! Og i prosessen he du kanskje øu blitt bedre kjent med både deg sjølv og Jesus(?)

    Bli gøy å sjå deg igjen, ikkje minst om du klare å tepassa deg den norske kulturen. Æg tenke nei ^^,

    SvarSlett