torsdag 17. desember 2009

Leiligheten

Hei igjen:)
Her kommer et lite innlegg med bilder fra leiligheten som er hjemmet mitt i litt over seks måneder.
Enjoy!

Bare for å legge til noe - bildene er tatt på en særdeles ryddig dag. Særdeeeeles ryddig dag. For å si det mildt.

Tok desverre ikke bilder av kjøkkenet når det var så ryddig, så det blir heller bilder av julebaksten vi hadde her om dagen med Rajan, en god venn av oss.
Enjoy!

Kakemennene ble desverre fort oppspist (det samme gjorde porsjon nr.2!), så må nok lage en porsjon til før jul..

Hilsen Camilla - the Nepalese

1 kommentar:

  1. Camilla mi!
    Så jo koselig ut.. Du hadde Kal ho naa ho filmen i hylla så jeg.. :-P
    Eg må bare sei at jo mer eg tenke på at eg ska reisa.. JO mer beundre eg deg som he gjort d og som ser ut til å klare deg så godt...
    Eg ser føre meg at eg komme t å savne heim någe sykt særlig på kveldan. :-S

    Men eg glede meg t du kjeme heim og mi begge e ferdige med denna galskapen :-) forhåpentligvis e mi de samme gamle "the glue" kanskje bare med litt mer "konservative" meninger :-P

    Eg må sei t meg sjøl noen gange: Hvis Camilla kan, så kan eg... (vil ikje ver dårligare enn deg vettu, lenge leve konkurranseinstinkte :-P)

    God jul forresten <3
    Eg prøvde å senda deg et kort... men sjansan for at d kjeme fram e vell ikje så veldig stor :-)

    Uendelig glad i deg, camilla <3<3

    SvarSlett